Saturday 8 October 2016

פאראנובה חלק אחר



העננים שטפו את השמים כנהר לבן וגאון שטרוק על הכורסא בסלון יושב ומשחק בחוסם העורקים הממורט ומנסה לכורכו הדוק מספיק  בנסותו לרכז את ורידיו שהיו מתפזרים תחת עורו השקוף.
ומאחר וצנצנת העוגיות נותרה ריקה ושעת התה שנקבעה לפגישתו עם הגברת פינק חלפה כבר מזמן הוסיף גאון שטרוק לבהות ממרפקו אל החלון ממנו נשקף הרחוב מתעטף חשכה וקולותיו נשקטים.
"מעניין" הרהר לעצמו "אם מיותר להמשיך ולהמתין לגברת פינק או שאולי ישנו סיכוי שבכל זאת תופיע ולו בכדי לתת לי עוד כמה עוגיות ואפילו על השיחה אוכל לפסוח אם אומר לה שהרי השעה כבר מאוחרת ומחר ישנם סידורים שעלי להספיק" הוא נותר בוהה כמה רגעים ואז צילצל הטלפון,שטרוק קם בזהירות וניגש אל המכשיר המטרטר הוא הרים את השפורפרת ואמר "שלום"
-"גאון שטרוק" הבליח קול חד מהשפורפרת "מחר נקבעה לך פגישה עם רופא מטעם העבודה"
-"נקבעה? מאין לך שאני פנוי מחר ? מחר הוא יום עבודה ואני מתכוון לשוב אל המשרדים..."
-"כן,כן נקבעה לך פגישה למחר (הקול כיחכך לרגע) אתה מבין מר הס האחראי עליך קבע את הפגישה בעצמו ולכן עליך לגשת אל המרפאה....היא נימצאת ברחוב מאייר 16 ועליך להתייצב שם בדיוק בחמש ושלושים בבוקר"
- "כן?" תהה שטרוק בקול רם .
-"כן כן מחר בחמש ושלושים תתייצב במרפאה" .
השיחה נותקה ושטרוק מיהר אל פנקסו שהיה מונח על השולחן בחדרו ורשם
"רחוב מאייר 16" הוא קיפל את הפתקה והניחה בכיסו.




הפגישה עם דוקטור פיין

רחוב מאייר היה רחוב צדדי קטן וצר,קירות הבתים גבוהים ולכן היה חשוך במידה כזו שפנסיו דלקו לאורך כל שעות היום,שטרוק מצא את בניין המרפאה בקלות ,הוא ניצב בטור השני של הבניינים המעוקלים מעט הצידה ,מרוב הצפיפות.
הוא נכנס לבנין ופנה אל משרד הקבלה,גבירה צעירה אסופת שיער ונמוכה הביטה בו דרך זוג משקפיים עגולים "כן?" אמרה לו "שלום" ענה שטרוק והסיר את מגבעתו
-"נקבעה לי פגישה כאן,להיום..."
-"כן" הנהנה "אתה מר שטרוק"
-"אכן"
-"שב שם" סימנה לו בידה לעבר דלת סגורה מעליה שלט "חדר המתנה"
גאון שטרוק פתח את הדלת ונכנס לחדר.

No comments:

Post a Comment